Brzydka moda? Birkenstock

Od ubiegłego roku kiedy zobaczyłam klapki w stylu Birkenstock wiedziałam, że muszę je mieć, bo na pewno są super wygodne.

Od ubiegłego roku kiedy zobaczyłam klapki w stylu Birkenstock wiedziałam, że muszę je mieć, bo na pewno są super wygodne.
Jednak jakoś bałam się tego zakupu, a jak się już zdecydowałam to nie było nigdzie mojego rozmiaru w kolorze czarnym. Szczęśliwym trafem udało mi się trafić na Allegro na aukcję gdzie był mój rozmiar co prawda nie w kolorze czarnym, a granatowym jednak za 1/2 ceny, długo się nie zastanawiałam i oto mam je. Birkenstock Arizona. Wyglądają jak laczki dziadka do ogrodu czy coś takiego. Są naprawdę super wygodne, ale trzeba je rozchodzić, na początku są sztywne. No i podobają mi się w takich stylówkach jak poniżej. Jednak uważajcie Dziewczyny, na randkę lepiej ich nie zakładać ja już usłyszałam od męża "w tych butach żadna stylówa nie będzie dobra":D Już myślę o modelu Gizeh w kolorze czarnym.
Warto szukać na Allegro/ebay czy ktoś nie odprzedaje nówek za pół ceny jak w moim przypadku (np. w Niemczech są one dużo tańsze, na ebay.de kosztują ok 35 euro tylko wysyłka do Polski 17-20 e) w sklepach internetowych kosztują one ~229 zł







You Might Also Like

5 komentarze

  1. dla mnie ten wpis jest niesamowicie przydatny, bo na nie poluję. Nie wiem, czy mam nietypowy gust, bo malo się komu podobają, a ja je zawsze uznawałam za na swój sposób sexy. Są dość masywne i ciężkie wizualnie, ale dzięki temu każda stopa wygląda w nich drobno. Ponadto można bezkarnie nosić te wszystkie przesłodzone bluzki. Birkenstock są jak szczypta pieprzu w gorącej czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na eastendzie można je dorwać za 172 zł jak jesteś zalogowanym klientem i uzbierasz punkty, ale czarne zostały tylko 39 :(

      Usuń
  2. Mi ich "brzydota" w ogóle nie przeszkadza:) komfort jaki dają wynagradza wszystko :) granatowe muszą wyglądać super, nie widziałam ich w tym kolorze nigdzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygoda kusi, ale wygląd za nic mnie nie przekona - miałam na stopach i oj nie

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images